УРОК ДЛЯ 7 КЛАСІВ 08-09.12 1. Для повторення слів і виразів дайте відповіді на такі запитання : - Can be a little bleeding a good thing ? Why? - What can you do to stop the bleeding? - What is a scald? - What can you do first when a person has a burn or scald? - What is chocking? - How can you help when a person is chocking" - Can you move a person when he has a broken bone? - What must you do to help a person when he ( she ) is in shock? 2. Тепер читаємо текст 3 на стор. 73. 3. Дайте відповіді на запитання за текстом: - Who is in the hospital? - What happened to Jane? - Did Jane have a high temperature? - What did her mum do? - How does Jane feel now? - Is it difficult for Jane to stay in the hospital? Why? - What does Jane ask Ann to do? 4.Домашнє завдання Вправа 6 на стор. 74 ( написати лист до Джейн , щоб її підбадьорити )
Сообщения
Сообщения за декабрь, 2022
- Получить ссылку
- X
- Электронная почта
- Другие приложения
УРОК ДЛЯ 9 КЛАСУ 08.12 1. Постарайтесь розповісти про зменшення домашніх відходів ( за вправою 4 на стор. 81 ) Наприклад: - To reduce household waste we should use recycled paper. - We should also buy organic food and use minimally packed goods. - We can also stop using plastic bags and start using cloth bags. 2. Виконуємо вправу 3 на стор..82. Тут треба вставити потрібні слова з рамочки в текст. 3. Вивчаємо нові слова з теми Стор. 83. - sustainable - стійкий, сталий - to encourage people to do something - заохочувати людей щось робити - to persuade somebody to do something - переконати когось щось робити - to be less wasteful - буди менш марнотратним ( неощадливим ) - to recycle - переробляти - renewable energy - відновлювана енергія - to compost - удобрювати 4. Виконюємо вправу 4 В на стор. 84 ( дивіться на картинку і поєднайте малюнки під номерами ( 1-9 ) з з виразами на стор. 84 ( а-і ). 5. перетворити речення з активного стану на пасивний. Наприклад: - This man f
- Получить ссылку
- X
- Электронная почта
- Другие приложения
УРОК ДЛЯ 9 КЛАСУ 07.12 ТА 09.12 " Пасивний стан дієслова. Теперішній тривалий пасив ( Present Continuous Passive ) ". Перегляньте цей відеоурок, щоб згадати вживання і утворення речень в пасивному стані: посилання на від https://www.youtube.com/watch?v=-sbI6wvbG5o - посилання на відео Тепер давайте розглянемо, як передати речення в теперішньому тривалому часі в активі в пасивному стані: Наприклад: The boys are playing football now ( active ) - Football IS BEING PLAYED by the boys now ( passive ) Бачимо, що теперішній тривалий час в пасивному стані утворюється за допомогою допоміжного дієслова to be ( am, is, are )в теперішньому часі + BEING + 3 форма неправильного дієслова або закінчення ED , яке додається до правильного дієслова. Перегляньте ще одне відео для кращого засвоєння цього матеріалу. https://www.youtube.com/watch?v=Pd6KVBkLrJQ - посилання на відео Домашнє завдання Вправа 9 на стор. 72 ( записати дані речення в пасивному стані )
- Получить ссылку
- X
- Электронная почта
- Другие приложения
УРОК ДЛЯ 7 КЛАСІВ 06-07.12 1. Повторюємо нові слова ( назви ліків ) 2. Тепер перевірте себе і повторіть слова про першу допомогу. Перекладіть дані слова на англ. мову: - кровотеча - вимити бруд і мікроби - перебинтувати міцно, але не тісно - звернутися по допомогу - опік - ошпарення - спричинений гарячою рідиною - задуха - блокувати дихальні шляхи - вдихнути достатньо повітря - вдарити різко по спині - рана - обгорнути ковдрою 3. Дайте відповіді на такі запитання : -Can a little bleeding a good thing? Why? - What must you do to stop the bleeding? - What is a small burn oe scald? - What must you do at first if you have a burn ( scald)? - When does chocking happen? - What can you do when a person is chocking? - What is the first aid when a person has a broken bone? - When can you say that a person is in shock? Ще раз перегляньте відео з читанням і перекладом тексту https://www.youtube.com/watch?v=GqD1EI34wjY - посилання на відео Домашнє завдання Вправа 3 і 4 на стор. 71. Вправу 3 з
- Получить ссылку
- X
- Электронная почта
- Другие приложения
УРОК ДЛЯ 9 КЛАСІВ 06.12 1. Перевірте себе , перекладіть дані слова і вирази на англійську мову : - проблема, висвітлювати проблему - переробляти - сміттєзвалище - закінчити, опинитись - заборонити - розкладатись - забезпечувати - їжа, вирощена вдома ( в своїй країні ) - благодійність - вирубувати - розвиток міст - кислотні дощі 2. Складіть власні речення з цими словами. 3. Перегляньте відеофільм про 10 найбільших проблем довкілля і запишіть їх в зошити https://www.youtube.com/watch?v=A0pB1qw8SMs 4. Тепер перегляньте це відео і запишіть, як ви розумієте слова RECYCLE REUSE REDUCE https://www.youtube.com/watch?v=belXC_IoW4o 5 Домашнє завдання Виберіть 1 проблему довкілля і напишіть , як ви це розумієте ( 6-8 речень )
- Получить ссылку
- X
- Электронная почта
- Другие приложения
УРОК ДЛЯ 7 КЛАСІВ 05.12 Тема уроку :" Здоров'я. Ліки. Перша допомога ". 1. Перевірте себе і перекладіть дані слова і вирази на англійську мову : - захворіти - мати головний ( зубний, вушний ,зубний ) біль - біль у спині ( шлунку ) - мати хворе горло - ангіна - висока температура - гарячка - сильна застуда - кашель - нежить - викликати лікаря - оглянути пацієнта - послухати серце і легені - подивитись горло ( очі, вуха ) - виписати рецепт - залишатись у ліжку - дотримуватися порад лікаря - під час лікування лікарем - бруд - мікроби - дихати 2. Тепер вивчаємо назви деяких ліків : - tablet - таблетка - pill - пігулка - drops - краплі ( eye drops, ear drops ) - a cough syrup - сироп від кашлю - cold tablets - таблетки від застуди - an ointment - мазь - an injection - ін'єкція - mustard plasters - гірчичники - a heating pad - грілка - an ice pack - пакет для льоду - a body lotion - лосьйон для тіла 3. Тепер виконуємо вправу 3 на стор. 69 ( встав