УРОК ДЛЯ 2 КЛАСУ 09.02 Unit 3 Lesson 13. Revision. Повторення. Good morning dear children? How are you today? - Доброго ранку, любі діти! Як у вас справи сьогодні? Сьогодні ми розпочнемо повторення вивченого матеріалу. Працюватимемо на сторінці53 нашого підручника. Перегляньте відео-урок, який пов'язаний з підручником та опрацюйте разом зі мною його. Зараз, розгорніть свої робочі зошити на сторінці 41. Давайте попрацюємо разом! Д/з W.b, ex 4, p.41
Сообщения
Сообщения за февраль, 2022
- Получить ссылку
- X
- Электронная почта
- Другие приложения
УРОК ДЛЯ 6-Х КЛАСІВ (6-Г-10.02,6-А,Б,В- 11.02) Продовжуємо нашу подорож Лондоном. Подивіться відео і пригадайте назви головних визначних місць Лондона. https://youtu.be/3GL_xNuBj0E Перевірте себе. Прочитайте твердження і визначте вірні вони чи ні. Прочитайте і доповніть речення впр 5 с 121 у підручнику . Використовуйте прикметники з рамочки. Домашнє завдання Прочитайте і доповніть діалоги словами з рамочки . В зошиті запишіть номер діалогу і слово, яке ви використали.
- Получить ссылку
- X
- Электронная почта
- Другие приложения
УРОК ДЛЯ 8-Х КЛАСІВ 10-11.02 Today we continue speaking about Great Bitain . Let's start with warm-up . Read the statements about Great Britain and decide if they are TRUE or FALSE 1. Great Britain is devided into two countries. 2. Cardif is the capital of Scotland. 3. There are three crosses on the British flag. 4. The UK is an island state. 5. The UK is washed by the Atlantic Ocean. Fill in the articles where necessary. ... Northern Ireland ... Irish Sea .... Union Jack ... English channel ... Strait of Dover ... British Isles ... Belfast ... Wales ... United Kingdom ... Ireland Complete the sentences with the article THE where necessary. Письмово . Доповніть діалог необхідними питаннями, щоб скласти питання прочитайте відповідь. не забувайте про допоміжні дієслова , коли складаєте питання .Питання запишіть в зошити. Домашнє завдання Виконайте впр2
- Получить ссылку
- X
- Электронная почта
- Другие приложения
УРОК ДЛЯ 3 КЛАСУ 10.02 Тема "Our magic planet" Наша дивовижна планета Сьогодні ми починаємо вивчати нову тему . Перегляньте відео і виконайте наступні завдання 1. Запишіть до словничка нові слова і запам'ятайте їх 2. Повторіть за диктором та прочитайте впр 1 с 90 у підручнику Зверніть увагу на вимову нових слів ! 3. Подивіться на малюнки впр 2с 90 за зразком запитайте Number 1 What is this?- It's an ocean . 4. Далі попрацюйте з завданнями з зошита с 61 впр 1 Подивіться на малюнок і напишіть що це. Домашнє завдання на наступний урок - вивчити нові слова - зошит с 61 впр 2 читаємо речення і відгадуємо про що саме тут розповідають. Вам допоможуть слова з впр 1 с 61 В кінці потрібно написати що це. Дивіться перше речення .
- Получить ссылку
- X
- Электронная почта
- Другие приложения
УРОК ДЛЯ 8-Х КЛАСІВ 08-09.02 Today we are giong to talk about Great Britain. You have already learned some facts about this country. Let's watch the video and refresh you knowledge. https://youtu.be/SpBu_iAeGpM Посилання на відео Зверніть увагу на географічні назви та вживання артикля з ними + A mountain range [ˈmaʊntən] [ reɪndʒ ] -гірський хребет "the backbone of England" - хребет Англії The Highlands [ˈhaɪ.ləndz] -високогір'я The Lowlands [ˈləʊ.lənd]- низини A natural barrier [ˈnætʃrəl [ˈbæriə(r)]- природній бар'єр The Pennines - Пеннінські гори, невисокі гори Великої Британії The Cambrian Mountains -Кембрійські гори в Уельсі The Grampian Mountains -Грампіанські гори в центральній Шотландії Подивіться уважно відео та пригадайте , де потрібно вживати артикль , а де ні. В кінці відео пройдіть тест для перевірки своїх знань. https://youtu.be/V9AkU39QeWQ Reading впр 2 с 131- 132 Read and translate the article about the UK and complet
- Получить ссылку
- X
- Электронная почта
- Другие приложения
УРОК ДЛЯ 6-Х КЛАСІВ 08.02(6-Г),09.02(6-Б),10.02(6-А,В) Тема уроку:" Велика Британія. Лондон . Сьогодні починаємо нову тему. Уважно перегляньте це відео . Продивіться і прослухайте перші три вправи. Постарайтесь запам'ятати нові слова - відомі місця Лондона. https://www.youtube.com/watch?v=7iuzbES9wq4 - це посилання на відео 2. Тепер самостійно прочитайте і перекладіть текст 2 на стор. 121. 3. Домашнє завдання. а) вивчити нові слова з вправи 1 на стор.120. б) текст 2 на стор.121 прочитати і перекласти. в) дати письмові відповіді на такі запитання за текстом: - Where was Jane born? - What is London? - What can you see in London? - What do the tourists like to see in London? - Where is Tom now? - Where has Tom been recently? - Where is London Zoo situated? - What sports can people do in Regent's Park?
- Получить ссылку
- X
- Электронная почта
- Другие приложения
УРОК ДЛЯ 3 КЛАСУ 08.02 Тема "Повторення вивченого по темі My house" Hello children! Діти, сьогодні у нас останній урок по темі, ви працюєте самостійно в робочих зошитах на с59 -60 Почніть з впр 1 с 59 Напишіть відсутні букви, прочитайте слово і наклейте наліпку. Далі, подивіться на малюнок впр 2 с59 . Доповніть розповідь словами з рамочки (in- у\в, on- на, next to- поруч з, in front of - попереду, on the left - ліворуч , on the right- праворуч) . Прочитайте розповідь. Наступна впр 4 с 60 Прочитайте речення та обведіть слово, яке найкраще підходить до кожного речення. Розв'яжіть кросворд, вам допоможуть малюнки впр 5 с 60
- Получить ссылку
- X
- Электронная почта
- Другие приложения
УРОК ДЛЯ 2 КЛАСУ 07.02 Story time Good morning, dear pupils! - Доброго ранку , діти ! I hope you are well today. - Сподіваюсь у вас все добре. На сьогоднішньму уроці попрацюємо у підручнику та у ваших робочих зошитах. Перегляньте відео-урок та виконайте завдання в зошиті. Запишіть слова у словник: Wash |wɑːʃ| -мити Peel |piːl| - чистити Cut |kʌt| - різати Make |meɪk| - робити Thread |θred| - нанизувати Д.з. W.B. p.39-завершити
- Получить ссылку
- X
- Электронная почта
- Другие приложения
УРОК ДЛІ 8-Х КЛАСІВ 03-04.02.Добрий день.сьогодні у нас урок домашнього читання.Прочитайте текст і виконайте завдання тестово в зошиті Music in the Streets As you go home after a hard day’s work, and you get off the metro train, sometimes you have to walk a long way to the exit or to change trains. Suddenly in the noise, some music is heard. Those are street musicians. You take out a coin from your pocket and throw it into their hat or instrument case. These musicians bring color and life to the city streets. Street musicians are aged between 17 and 30 years. Some of them are men, some women. They play classical music, pop or folk music, old and new songs. Many musicians are former university students or professional musicians. Andrew Hain, for example, was once a music student, but he gave up music and became a painter. Now he plays in the underground because he doesn’t want to forget how to play. His girlfriend is a painter, too. She helps him to collect the money. Another stre
- Получить ссылку
- X
- Электронная почта
- Другие приложения
УРОК ДЛЯ 3 КЛАСУ 04.02 Good morning dear children? How are you today? - Доброго ранку, любі діти! Як у вас справи сьогодні? На сьогоднішньому уроці ви матимете змогу проявити свої творчі здібності . Для цього вам знадобиться ваш мобільний телефон та прибрана кімната =) Перегляньте відео-урок, зніміть відео і напишіть невеличку розповідь у маленькому зошиті до нього. Сподіваюсь, ми скоро повернемося до своїх класних кімнат, і зможемо переглянути та послухати вашу проектну роботу. Зразок розповіді у підручнику ст.87
- Получить ссылку
- X
- Электронная почта
- Другие приложения
УРОК ДЛ 6-Х КЛАСІВ 03-04.02 Добрий день,сьогодні у нас урок домашнього читання .уважно прочитайте текст та виконайте письмово,завдання до нього Travelling Millions of people all over the world spend their holidays travelling. They travel to see other countries and continents, modern cities and the ruins of ancient towns, they travel to enjoy picturesque places, or just for a change of scene. It's always interesting to discover new things, different ways of life, to meet different people, to try different food. Those who live in the country like to go to a big city and spend their time visiting museums and art galleries, looking at shop windows and dining at exotic restaurants. Most travellers and holiday-makers take a camera with them and take pictures of everything that interests them — the sights of a city, old churches and castles, views of mountains, lakes, valleys, plains, waterfalls, forests; different kinds of trees, flowers and plants, animals and birds