ЗАВДАННЯ ДЛЯ 4 КЛАСІВ НА 29-30.04 Тема: Звичаї та традиції. Вчорашня вечірка. Past Simple Доброго дня! Сьогодні ми звами продовжуємо говорити про свята та вечірки і поговиримо про вчорашню вечірку у сімї Паркерів. Перегляньте відеоурок і виконайте наступні вправи 1) Пригадайте утворення порядкових числівників( відео) 2) Пригадайте утворення минулого часу (Past Simple) - відео 3) Впр 1 ст 91 запишіть в зошит і вивчіть дієслова з рамочки Письмово складіть речення про те, що робила Місіс Паркер вчора за зразком - Mrs Parker cleaned the house yesterday. 4) Впр 2 ст 92 Подивіться урок і самостійно прочитайте і прекладіть розповідь , зверніть увагу на неправильні дієслова. 5) Впр 5 ст 93 виконувати не потрібно Домашнє завдання: 6) Виконайте завдання 1,2 ст 50 в робочих зошитах Впр1 -прочитайте розповідь і дієслова в дужках запишіть в минулому часі Впр 2 - напишйть як родина Джейн готувалася до дня народження , використовуючи список справ Не забудьте відправити
Сообщения
Сообщения за апрель, 2020
- Получить ссылку
- X
- Электронная почта
- Другие приложения
ЗАВДАННЯ ДЛЯ 6 КЛАСІВ НА 29-30.04 Тема: Шкільне життя. Доброго дня всім! Сьогодні на уроці ми пригадаємо назви уроків , поговоримо про розклад уроків . Виконайте наступні завдання: 1) Match the names of school subjects with their descriptions. Поєднайте назви уроків з їх описом.(1-буква) (письмово) 11) World Literature a) We learn to read, write and speak in our native language correctly; 22) History b) We read a lot of books by the writers from our country; 33) English c) We learn to work with numbers, do sums; 44) Ukrainian Language d) We learn to read, write and speak in a foreign language; 55) Maths e) We study the history of different countries of
- Получить ссылку
- X
- Электронная почта
- Другие приложения
ЗАВДАННЯ ДЛЯ 9 КЛАСУ НА 29-30.04 Сьогодні ми поговоримо про позитивні та негативні сторони телебачення для дітей. Open your books on page 217. Read new vocabulary ( ex. 1) and learn new words. Прочитайте та вивчіть нові слова, подані у рамці. Ex. 2 p. 219 - match the words with their definitions. Поєднайте слова з їхніми значеннями. Зразок: 1-d, 2- e .......і так далі Ex. 3 p. 219-220 - complete the sentences. ( Усно) Ex. 2 p. 218-220 read the text. Прочитайте текст Ex. 6 p. 220 - choose the correct item to complete the sentences. Оберіть правильний варіант, щоб доповнити речення. Зразок: 1- b, 2-c .....і так далі Ex. 8 p. 221- number the events in order they happen in the story. Встановіть правильний порядок подій відповідно до прочитаного тексту. Зразок: 1-C,2- D ...і так далі Ex. 9 p. 221-222 - Read and write if the statements are TRUE ( T), FALSE ( F) or NOT GIVEN ( N.G.) Зразок: 1- Т, 2-..... і так далі Комен
- Получить ссылку
- X
- Электронная почта
- Другие приложения
ЗАВДАННЯ ДЛЯ 11 КЛАСУ НА 29.04 Listen about the Council of Europe and do ex. 2, p. 248. The Council of Europe is an international organization promoting co-operation between all countries of Europe in the areas of legal standards, human rights, democratic development, the rule of law and cultural co-operation. It was founded in 1949, has 47 member states with some 800 million citizens, and is an entirely separate body from the European Union (EU), which has only 27 member states. Unlike the EU, the Council of Europe cannot make binding laws. The two do however share certain symbols such as the flag of Europe. The Council of Europe has nothing to do with either the Council of the European Union or the European Council, which are both EU bodies. The best known bodies of the Council of Europe are the European Court of Human Rights, which enforces the European Convention on Human Rights, and the European Pharmacopoeia Commission, which sets the quality standards for pharmaceutical pr
- Получить ссылку
- X
- Электронная почта
- Другие приложения
ЗАВДАННЯ ДЛЯ 9 КЛАСУ НА 28.04 Today we are going to learn more about one of the most famous women in the world and her TVshow. Open your books on page 156 ex. 3. Look at the photo. Do you know this woman? What's her name? What do you know about her? Look through the Oprah Winfrey Show title card. Answer the questions ( orally). Ex. 4 p. 157 Read the article about Oprah Winfrey Show. Five sentences have been removed from the text. Put the sentences ( A-F) into the correct gaps (1-5). There is one sentence, which you don't need. Write down your answers into your copy-books.
- Получить ссылку
- X
- Электронная почта
- Другие приложения
ЗАВДАННЯ ДЛЯ 1 КЛАСІВ НА 28.04 . Тема: Їжа. Що є у твоєму ланчбоксі. Подивіться відеоурок і запам'ятайте нові слова. Впр1 ст 92 Прослухайте, повторіть і запам'ятайте Впр2 ст 92 Прослухайте і покажіть у кого що в ланчбоксі (Джил у жовтій кофтинці,Джек у салатовій, Біл у зеленій, Мері у оранжевій) Впр 4 ст93 Послухайте і виконайте на апреля 21, 2020 Комментариев нет: Отправить по электронной почте Написать об этом в блоге Опубликовать в Twitter Опубликовать в Facebook Поделиться в Pinterest Поделиться в Pinterest на апреля 21, 2020 Комментариев нет: Отправить по электронно Написать об этом в бл Опублико Поделиться в Pinterest
- Получить ссылку
- X
- Электронная почта
- Другие приложения
ЗАВДАННЯ ДЛЯ 6 КЛАСУ НА 28-29.04 Тема: Шкільне життя. Пригадайте назви уроків, подивіться , послухайте і повторіть. 1) АУДІЮВАННЯ Тепер подивіться і послухайте відео.( хлопчик з темним волосям- Jinsu, а хлопчик з світлим волосям-Tom) 2) Подивіться відео ще раз і спробуйте озвучити діалог самостійно за допомогою субтитрів. 3) Прочитайте наступні твердження до діалогу і визначте TRUE(+) чи FALSE(-) . Переписувати речення не потрібно , лише номер речення і +,- 1. The next lesson is Maths. 2. Tom doesn't like Maths. 3. Jinsu's favourite lesson is P.E. 4. He likes football and plays it every day. 5. Nom likes basketball, too. 6. The boys are going to play basketball after school. Домашнє завдання: 1) ст 164 впр 2 подивіться на малюнки , прочитайте діалог 1 саостійно, діалог 2 усно складіть за зразком 1, діалог 3 і 4 складіть і запишіть в зошит. 2) ст 165 впр 3 прочитайте речення і напишіть , чиї це слова. У цьому вам допоможуть малюнки з вправи 2 ст 164(
- Получить ссылку
- X
- Электронная почта
- Другие приложения
ЗАВДАННЯ ДЛЯ 4 КЛАСІВ НА 27-28.04 Hello, my dear friends! 1) Перш за все давайте пригадаємо назви свят англійською. Подивіться , послухайте і повторіть. 2) Виконайте усно впр 3 ст 90 в підручнику . Розгляньте таблички з різними святами і пригадайте коли саме відзначають це свято і як саме . Прочитайте зразок (Example) і усно складіть розповідь про одне свято , не забудьте використати підказки з рамочок. 3) Виконайте завдання в робочому зошиті ст 49 впр 1 (прочитайте та виберіть правильне слово ,щоб доповнити речення) впр 2 ст 49 - заповніть табличку необхідною інформацією ( в цьому вам допоможе підручник впр 3 ст 90)
- Получить ссылку
- X
- Электронная почта
- Другие приложения
ЗАВДАННЯ ДЛЯ 11 КЛАСУ НА 27.04 Read the text and do the tasks on the cards. CONSTITUTION OF UKRAINE The political system of Ukraine, its laws, its home and foreign policy, the rights and duties of its citizens are established, based and guaranteed by the Constitution. There have been several previous constitutional documents in the history of Ukraine (1710, 1918,1919,1929,1937,1978). The new Constitution of Ukraine as an independent, sovereign, democratic, social and legal state was adopted by the Verkhovna Rada on June 28,1996 as the Fundamental Law of the country. The idea of a constitution was first elaborated by Greek philosopher Aristotle /84-322 B.C./in his classification of governments. The modern idea of Constitution came after the Reformation begun by Luther in 1517. The first constitutional document in history of Ukraine was the Constitution of Bendery of 1710. The chief author of the Constitution was Pylyp Orlyk, who was elected Hetman on April 16, 1710 in Bend
- Получить ссылку
- X
- Электронная почта
- Другие приложения
ЗАВДАННЯ ДЛЯ 6 КЛАСІВ НА 24.04 Давайте пригадаємо назви предметів і те, що ми робимо на уроках. Перегляньте таблицю і підберіть вид діяльності до кожного уроку прочитайте уважно завдання на наступному малюнку, усно виконайте його, а письмово лише напишіть 5 речень і впр.2 ст.168 (тестово) пригадайте, як утворювати загальні запитання (yes/no questions). Перегляньте відео, яке допоможе вам виконати наступне завдання: письмово виконайте впр.5 ст. 170 всі письмові завдання (5 речень, впр.2 ст.168 та впр. 5 ст. 170)
- Получить ссылку
- X
- Электронная почта
- Другие приложения
ЗАВДАННЯ ДЛЯ 9 КЛАСУ НА 23.04 МОЯ УЛЮБЛЕНА TV ПРОГРАМА Answer the questions ( усно) Read the following text, in which a TV critic talks about his preferences. Then fill in the table given below the text, ticking the types of TV programmes Martin prefers and then show your own preferences.( Прочитайте текст про вподобання телекритика. Потім заповніть табличку, подану після тексту. Завдання виконайте в своїх робочих зошитах. Виконане завдання не потрібно надсилати- перевіримо після виходу з карантину). Do ex. 5 p. 158- read and study how to write about your favourite TV or radio programme. ( Прочитайте вправу 5 на сторінці 158 про те, як написати про улюблену телепрограму або радіопрограму) Do ex. 6 p. 158- complete the questions ( заповніть пропуски в питаннях, лише одне слово) HOMEWORK Ex. 8 p. 159 - think of a programme you have seen recently. Write down a review of this programme. ( Подумайте про одну з телепрограм, яку ви нещодавно дивилися. Напишіть про цю програму. По