Сообщения

Сообщения за апрель, 2021
Изображение
УРОК ДЛЯ 7-Х КЛАСІВ 30.04     Тема уроку: вивчення іноземних мов ( " Learning Foreign Languages ". 1. Спочатку виконуємо вправу 1 на стор. 174 ( вписуємо в  порожні місця, чому, на вашу думку, важливо вивчати іноземні мови ). Why it is good to know English: Наприклад:  - to travel - to understand English films and songs - to speak to people from English-speaking countries ,   etc ( Намагайтесь заповнити всі порожні місця ). 2. Вивчаємо декілька нових слів з цієї теми: - native language ( mother tongue )  -  рідна мова - foreign language  -  іноземна мова - international language  -  міжнародна мова - experience  -  досвід - to improve  -  покращити, вдосконалити - improvement  -  покращення, вдосконалення - confidence  -  впевненість, переконаність - to suit  -  підходити, годитися - level  -  рівень - three quarters  -  три чверті - to design  -  створювати - ability to communicate  -  здатність спілкуватись 3. Спробуйте скласти речення з цими словами. Наприклад:  Ukrainian
Изображение
 УРОК ДЛЯ 7-Х  КЛАСІВ 29.04     Сьогодні я пропоную вам прочитати текст , заповнити пропуски словами, поданими у рамочці. ( текст не переписуйте, тільки вкажіть номер пропуску і слово) Потім дайте 5 порад Стефану  
Изображение
 УРОК ДЛЯ 5-Х КЛАСІВ 29-30.04      Good morning..dear pupils... 1.We are going to talk about great spring holiday: Easter..We will celebrate this holiday on Sunday... 2.Lets repeat new words: Easter cake/ eggs- Паска/пасхальні яйця candle-свічка church-- церква Jesus Christ--Ісус Христос... remember - пригадувати.. 3.Now lets read the text and complete the sentences (прочитаємо текст і доповнимо речення ) 4.Доповни речення: 5.Look at the Easter card and make your own ( візьми листок з альбому і підпиши листівку до свята..) 6.You worked well... (Ви гарно працювали ) 7. Дом.завдання : привітай листівкою своїх рідних!!!! Я також вітаю всіх з цим чудовим святом!!!              Happy Easter!!!!  
 УРОК ДЛЯ 5-Х КЛАСІВ 27-28.04 В ВАЙБЕР ГРУПІ ЗА РОЗКЛАДОМ
 УРОК ДЛЯ 7-Х КЛАСІВ 27-28.04     Today we are going to improve your reading skills. Ex. 4 p. 170 - read and translate the text- Вправа 4 ст. 170- прочитайте і перекладіть на українську мову текст 1) Order the steps of the project ( A-E). Розмістіть в правильному порядку кроки для виконання проєкту (А-Е)- письмово Ex. 5 p. 171- read the article again and choose the correct item to answer the questions- Прочитайте статтю ще раз і оберіть правильний варіант відповіді на питання ( письмово)  
 УРОК ДЛЯ 5-Х КЛАСІВ 26.04     Good morning..dear pupils!!! We continue to work with the topic: Holidays... 1..Today we are going to talk about St.Valentine's Day. 2.. Lets read ex.2.p.174. But before put down new words ( запишемо нові слова) into your vocabularies: friendship-дружба to know - знати  to send cards-надсилати листівки.. to share lovely messages - обмінюватись смс... 3.Let's watch the video and do tbe task ( після перегляду відео виконайте завдання в зошиті) Valentine's Day 1..Who gave?( запишіть імена друзів) 1)_______a purple candy 2)_______a lollipop. 3)_______  me a card 4)_______ a red flower. 5)_______ a chocolate bar. 2 завдання :" +чи - "згідно тексту: 1.The holiday is on the 14 th of February. 2.Lucy gave a lollipop with "Be Mine" 3.The chocolate is called "Friends". 4.The candy is blue. 5.The flower is red. 6.The girl gave everyone tasty cupcakes. 4.Дом. завд.впр.3(доповнити речення)...і впр.4 (намалювати валентинку і пі
Изображение
 УРОК ДЛЯ 7-Х КЛАСІВ 23.04    It is very good to be useful and helpful. It's so great when you feel yourself being a good citizen. ( Дуже добре намагатися бути корисним для всіх. Чудово почуватися гарним громадянином.)   Watch a video about 15 Community Service Ideas for Teens. After watching this video write down 15 steps to be helpful for everyone.  Після перегляду відео запишіть 15 кроків,які слід зробити, щоб стати корисним для кожного Today we are going to speak with you about social projects and charity. Сьогодні ми будемо говорити про соціальні проєкти та благодійність. Open your textbooks on page 169 ,exercise 1b)- read and translate word-combinations in the box. Розгорніть свої підручники на сторінці 169, вправа 1б)- прочитайте і перекладіть словосполучення в рамочці. Якщо вам важко прочитати і перекласти на українську мову, то скористайтеся словником або Google-перекладачем. Make up 8 sentences with word-combinations from the box and write them down into your copy-books.
Изображение
 УРОК ДЛЯ 7-Х КЛАСІВ 22.04    Сьогодні поговоримо про види відпочинку. Впр. 1 ст. 166. Розгляньте малюнки і скажіть, що діти люблять робити тоді, коли мають вільний час.  Зразок:  When children have their free time, they like to go hiking. Children like reading books in their free time. Children enjoy painting in their free time. впр 1.  Прочитайте і перекладіть нижче поданий текст. Доповніть письмово речення, подані після тексту впр. 2   Поєднайте  речення з їхніми відповідними репліками-поясненнями   ( 1-d, 2- а і так далі)  
Изображение
УРОК ДЛЯ 5-Х КЛАСІВ 22-23.04   ) Переглядаємо цікавий фільм про святкування Хелоуіна у британській сім'ї. . Домашнє завдання. Дайте письмові відповіді на запитання по переглянутому відео: - When do they celebrate Halloween? - What is Sally doing with the pumpkin? - What do they put inside the pumpkin? - What fancy dress costume is Jack wearing? - What fancy dress costume is Sally wearing? - What are they cooking for the Halloween party? - When does the party start? - What are the children eating and drinking? - What Halloween games are they playing? - Who comes to their house?    What do they get?   
Изображение
 В РАМКАХ ВИХОВНИХ ЗАХОДІВ ТИЖНЯ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ДЛЯ ПЕРЕГЛЯДУ УЧНЯМ 5-А КЛАСУ    
 УРОКИ ДЛЯ 5-Х КЛАСІВ 20-21.04 У ВАЙБЕР-ГРУПАХ ЗА РОЗКЛАДОМ
 УРОКИ ДЛЯ 7-Х КЛАСІВ 20-21.04 У ВАЙБЕР-ГРУПАХ ЗА РОЗКЛАДОМ
Изображение
 УРОК ДЛЯ 5-Х КЛАСІВ 19.04    Сьогодні ми продовжуємо вчити прийменики місця. Спочатку подивіться відео. ПРИЙМЕННИК ON (НА) Може вживатися в різних значеннях: Для позначення місця: Mark said that your book is  on  his shelf. Марк сказав, що твоя книга  на  його полиці. Для позначення часу: We arrived  on  the 1st of December. Ми приїхали першого грудня. Для позначення того, що ми знаходимося в громадському транспорті (а також в літаку, поїзді): Rachel was  on  the bus when Ross called her. Рейчел була  в  автобусі, коли Росс подзвонив їй.   ПРИЙМЕННИК IN (В, НА) Якщо ми говоримо про знаходження чогось або когось в конкретному місці, використовується прийменник in. Приклад: She was  in  my room. Вона була  в  моїй кімнаті.  Крім того прийменник  in  вживається: Для позначення часу (рік, століття): She was born  in  1996. Вона народилась  в  1996 році. З назвою міст: There are many shops  in  Moscow. В  Москві багато магазинів. З назвою сторін світу: Jin’s wife lived  in  south London. Д
Изображение
 УРОКИ ДЛЯ 7-Х КЛАСІВ НА 15-16.04     Тема: Шкільне життя. Сьогодні ми продовжуємо вивчати тему " Шкільне життя". На сьогоднішньому уроці ми будемо говорити про позашкільні види діяльності. 1)  Look at your school time-table and answer the questions. Подивіться на свій шкільний розклад уроків і дайте усно відповіді на питання 2) Match the pictures with the names of after-school activities.  Поєдн айте картинки з назвами позашкільних гуртків 2 Запишіть так: a)- 5, b)- 10, c) - 13......... і так далі 3) Practise your vocabulary in the sentences below. Повправляймося складати речення за табличками поданими нижче.  Завдання виконайте   письмово , складіть до кожної таблички  по чотири речення і запишіть їх. 4) Do ex. 1.- circle the odd word.- В кожному рядку знайдіть лишнє слово і випишіть його Зразок: 1- Sports Club, 2- ...., 3- ......, 4- ...... і так далі 5) And fill in the table.  І заповніть табличку видами діяльності і назвами позашкільних клубів,секцій, гуртків. Табличку м
 УРОК ДЛЯ 5-Х КЛАСІВ 15-16.04     Good morning, boys and girls! 1.завд.: впр.1 ст.172 - прочитати..перекласти. 2.завд.: виписати нові слова: a lantern -ліхтар made of pumpkin- зроблений з гарбуза... cut out slits- вирізати розрізи look like- схоже на... a lighted candle- запалена свічка knock at the door- стукати в двері. trick or treat?  - пригощайте або пожартуємо?  3.завд.подивитись відео: Halloween  і повторити слова... Прийменники часу   Запишіть в зошити і вивчіть  .Домашнє завдання At In On At 7 o’clock- в 7 годин At night- вночі At Christmas-на різдво At present- наразі  At the same time-в той же час  In the morning-зуранку In May-в травні In 2005 In winter- взимку In the 20-th century-у 20 столітті On Sunday- в неділю On Christmas Day- в день різдва On the first of March-1 травня On birthday- на день народження On weekends-в будні дні   Виберіть правильний прийменник  1... Christmas Eve Ukrainian people cook 12 special dishes. 2. I have many presents ... my birthday. 3.We cele
 УРОК ДЛЯ 7-Х КЛАСІВ 13-14.04      Шкільне життя. 1. Перевірте себе і дайте відповіді на такі запитання : - Where do you study? - Where is your school situated? - How many lessons do you have a day? - What is your favourite lesson ? What extracurricular activities do you have? 2.  Випишіть і вивчіть нові слова з теми: - school orchestra  -  шкільний оркестр - choir  -  хор - advertisment  -  реклама -  to advertise  -  рекламувати - to sign up for the club  -  записатися в клуб ( гурток 0 - to build up a confidence  -  розвивати впевненість - to take notes  -  робити записи - explore  -  досліджувати - opportunities  -  можливості - appreciate excellence  -  цінувати досконалість - dedicate  -  присвячувати - to the beat of music  -  під ритми музики - to develop a sense of rhythm  -  розвивати відчуття ритму - group routine  -  груповий режим - reading-related activities  -  діяльність, пов'язана з читанням 3) Складіть речення з новими словами. Наприклад: I signed up for the piano
Изображение
 УРОК ДЛЯ 5-Х КЛАСІВ 13-14.04     Сьогодні ми продовжуємо повторювати порядкові числівники. Подивіться відео і пригадайте правила утворення числівників. Домашнє завдання : напишіть дні народжень (5 чоловік) своїх батьків та родичів за таким зразком: My mother's birthday is in spring, She was born on the eleventh of May.  
Изображение
 УРОК ДЛЯ 5-Х КЛАСІВ 12.04        Тема  Свята. Christmas in Britain.  Різдво в Британії. Сьогодні ви дізнаєтесь про те ,як відзначають різдво в Британї. 1) Спочатку опрацюйте нові слова до вправи 2 ст 169   On the Eve  - напередодні To Exchange presents- обмінюватись подарунками To share a Christmas dinner- ділитись різдвяною вечерею a Christmas cracker - різдвятна хлопавка ( кольоровий пакунок у формі хлопушки, всередині якого можна знайти якесь передбачення на наступний рік, побажання, маленький подаруночок або щось інше) To belive- вірити Father Christmas- Дід Мороз  To hang - розвішувати  To come down the chimney 2) Тепер прочитайте і перекладіть текст впр 2 ст 169-170 3) Дайте відповіді на запитання впр 3 ст 170 усно Домашнє завдання  Доповніть речення використовуючи інформацію з тексту  Письмово  1.British people celebrate Christmas ...... 2. On the Eve  people .... 3. They make special dishes..., ..... and .....   .  4. Christmas crackers are..... 5. Children belive in ... 6. Ch